fbpx

Bijverkopen

Elke nieuwe aankoop is interessant, het zorgt namelijk voor meer mogelijkheden voor bijverkopen. Een bestaande klant verleiden tot een nieuwe aankoop is immers eenvoudiger dan het werven van een nieuwe klant. Met Nextmessage stuur je klanten automatisch relevante aanverwante aankopen op basis van eerdere aankopen. Met Nextmessage maak je echt het verschil in relevantie. Ontdek hoe Nextmessage jou kan helpen met het versturen van écht relevante communicatie over bijverkopen via e-mail, print & SMS.

USE-CASES

Maximaal resultaat uit bestaande klanten.

Nextmessage is hét Customer Data Platform voor webshops, omnichannel & groothandels.

Wat zijn bijverkopen?

Bijverkopen stimuleren met Nextmessage betekent dat je stuurt richting écht persoonlijke bijverkopen. Kortom, communicatie over bijverkopen die echt relevant is voor jouw klanten.

Bijverkopen voorbeelden

Hieronder vind je verschillende voorbeelden van bijverkopen die je geautomatiseerd kunt stimuleren via Nextmessage.

  • Jouw klant heeft de afgelopen week een Makita boormachine gekocht. Bij de boormachine heeft de klant geen accessoires of verbruiksartikelen besteld. Je mailt de klant relevante bijpassende bijverkopen om bijverkopen te stimuleren.
  • Jouw klant kocht al meerdere keren hondenvoer. Op hiervan herkent Nextmessage dat jouw klant hondenbezitter is. Zo stuur je eenvoudig alle hondenbezitters continu berichten relevant voor hondenbezitters.
  • Jouw klant kocht feestkleding voor een festival. Op basis van het thema van de feestkleding stuur je na aankoop relevante accessoires om bijverkopen te stimuleren en de outfit compleet te maken.

Bovenstaande voorbeelden zijn slechts een selectie uit de mogelijkheden.