Ondernemer Danny Wilmans begon in oktober 2020 met Mr Snoep. De webshop is gespecialiseerd in buitenlands snoep, met een breed assortiment variërend van themasnoep tot lekkernijen uit o.a. Amerika. Om klantrelaties en herhaalaankopen te verbeteren, laten wij sinds maart 2023 Mr Snoep groeien.
Daarom kiezen meer dan 250+ bedrijven voor Nextmessage.
Je krijgt de beschikking over alle handige functionaliteiten.
Speciale functionaliteiten voor e-commerce.
Je kunt Nextmessage koppelen met meer dan 6.000 applicaties.
Start nu met de #1 email marketing software voor webshops of plan een demo. Samen maximaal resultaat.
In oktober 2020 ging de online snoepwinkel Mr Snoep live, met als missie om buitenlands snoep voor iedereen toegankelijk te maken. Het assortiment omvat een breed scala aan snoep, van themasnoep tot internationale lekkernijen uit landen als Amerika, Engeland, Zweden en Japan. Met speciale aandacht voor dieetwensen, biedt Mr Snoep vegan, suikervrij, lactosevrij en halal snoep, allemaal van A-merken.
Hoewel Mr Snoep een grote selectie aanbiedt, merkten ze dat er ruimte was voor verbetering in hun klantrelaties en herhaalaankopen. In maart 2023 startte Mr snoep daarom een samenwerking met Nextmessage om de volledige marketing automation via e-mail te implementeren en hun klanten op gepersonaliseerde wijze te bereiken.
Via een naadloze integratie met de webshop van Mr Snoep, verzorgd door Nextmessage via de Woocommerce API, werd een real-time verbinding tot stand gebracht. Deze integratie stelde Mr Snoep in staat om klantdata, bestellingen en productinformatie automatisch te importeren.
Na technische onboarding identificeerde het Nextmessage-team de klantreizen en ontwikkelde relevante campagnes:
Dankzij de real-time koppeling met Nextmessage werden op het juiste moment geautomatiseerde e-mails verzonden. Enkele belangrijke statistieken:
De gemiddelde open-ratio in Nederland is 30,35%, en de gemiddelde click-through-rate (CTR) is 3,91%.
Mr Snoep en het Nextmessage-team werken samen aan de doorontwikkeling van de e-mailmarketingcampagnes. Toekomstige verbeteringen omvatten: