fbpx

Persoonlijke aanbiedingen

Natuurlijk, iedere vorm van reclame zorgt voor meer zichtbaarheid en potentieel meer nieuwe klanten en omzet. Echter, in de continu groeiende stroom van prikkels wordt het steeds belangrijker om relevant te zijn én te blijven. Met persoonlijke aanbiedingen maak je echt het verschil in relevantie. Ontdek hoe Nextmessage jou kan helpen met het versturen van écht persoonlijke aanbiedingen via e-mail, print & SMS.

USE-CASES

Maximaal resultaat uit bestaande klanten.

Nextmessage is hét Customer Data Platform voor webshops, omnichannel & groothandels.

Wat zijn persoonlijke aanbiedingen?

Persoonlijke aanbiedingen met Nextmessage betekent dat je écht persoonlijke aanbiedingen verstuurt. Kortom, aanbiedingen die echt relevant zijn voor jouw klanten.

Persoonlijke aanbieding voorbeelden

Hieronder vind je verschillende voorbeelden van persoonlijke aanbiedingen die je geautomatiseerd kunt versturen via Nextmessage.

  • Jouw klant heeft een sterke merkvoorkeur voor Tommy Hilfiger. Je stuurt jouw klant automatisch een persoonlijke korting zodra de nieuwe collectie in de winkel ligt om daarmee de klant te activeren.
  • Jouw klant koopt altijd om de 4 weken hondenvoer. Je stuurt jouw klant na 3 weken een voorstel voor duurder hondenvoer, op die manier stimuleer je jouw klant te kiezen voor een up-sell.
  • Jouw klant bezoekt jouw online woonwinkel voor het uitzoeken van een nieuwe bank. Zodra jouw klant de bank heeft gekocht stuur automatisch je een persoonlijke aanbieding voor de aanvullende artikelen.
  • Jouw klant heeft in de afgelopen week een Makita boormachine gekocht. De klant heeft bij de boormachine geen accessoires besteld. Je stuurt die klant een persoonlijke aanbieding voor de accessoires die matchen met de bestelde boormachine.

Bovenstaande voorbeelden zijn slechts een selectie uit de mogelijkheden.