fbpx

Klant heractivatie

Je wilt natuurlijk altijd top-of-mind blijven bij jouw klanten. Met relevante communicatie lukt dit vaak, maar soms is een persoonlijke heractivatie nodig. Nextmessage signaleert deze momenten en stuurt klanten communicatie met daarin relevante producten en diensten of een persoonlijke aanbieding. Ontdek hoe Nextmessage jou kan helpen met het versturen van écht persoonlijke aanbiedingen via e-mail, print & SMS.

USE-CASES

Maximaal resultaat uit bestaande klanten.

Nextmessage is hét Customer Data Platform voor webshops, omnichannel & groothandels.

Wat is klant heractivatie?

Klanten heractiveren met Nextmessage betekent dat je écht persoonlijke communicatie verstuurt. Kortom, communicatie die echt relevant is voor jouw klant.

Klant heractivatie voorbeelden

Hieronder vind je verschillende voorbeelden van klant heractivatie die je geautomatiseerd kunt stimuleren via Nextmessage.

  • Jouw klant koopt altijd om de 4 weken hondenvoer. Je stuurt jouw klant na 5 weken een bericht om de klant te herinneren aan de aankoop.
  • Jouw bouwbedrijf koopt al jaren machines. Inmiddels heeft jouw klant al 2 maanden geen nieuwe machines gekocht. Je stuurt de klant een persoonlijke korting om de klant te heractiveren.
  • Jouw klant heeft een sterke merkvoorkeur voor Tommy Hilfiger. Je stuurt jouw klant automatisch een bericht zodra de nieuwe collectie in de winkel ligt om daarmee de klant te heractiveren.

Bovenstaande voorbeelden zijn slechts een selectie uit de mogelijkheden.