fbpx

Herhaalaankopen

Een kopende klant, in een vast patroon voor langere tijd zorgt voor een duurzame inkomstenstroom voor jouw merk. Loopt een klant even niet meer in dit vaste patroon, dan is het belangrijk om te blijven communiceren. Met persoonlijke herinneringen maak je echt het verschil in relevantie. Ontdek hoe Nextmessage jou kan helpen met het versturen van écht persoonlijke herinneringen via e-mail, print & SMS.

USE-CASES

Maximaal resultaat uit bestaande klanten.

Nextmessage is hét Customer Data Platform voor webshops, omnichannel & groothandels.

Wat zijn herhaalaankopen?

Stimuleren van herhaalaankopen met Nextmessage betekent dat je écht persoonlijke herinneringen verstuurt. Kortom, herinneringen die echt relevant zijn voor jouw klant.

Herhaalaankopen voorbeelden

Hieronder vind je verschillende voorbeelden van herhaalaankopen die je geautomatiseerd kunt stimuleren via Nextmessage.

  • Jouw klant koopt altijd om de 4 weken hondenvoer. Je stuurt jouw klant na 3,5 week een bericht om de klant in een vast aankooppatroon te houden. Zo zorg je voor continue omzet.
  • Jouw klant plant een online rijbewijskeuring. Deze rijbewijskeuring verloopt na 5 jaar. Je stuurt de klant een maand voor de nieuwe keuring een herinnering via e-mail, print & SMS-berichten.
  • Het telefoonabonnement van jouw klant loopt binnenkort af. Je stuurt de klant een relevant nieuw aanbod op basis van je huidige abonnement, levensduur van de klant, demografische gegevens en verbruik.

Bovenstaande voorbeelden zijn slechts een selectie uit de mogelijkheden.